LINERASE – rewolucja w walce z oznakami starzenia!

Atelokolagen Linerase to nowoczesny preparat do zabiegu intensywnej terapii przeciwzmarszczkowej oraz zapobiegającej utracie wiotkości skóry, a także terapii blizn potrądzikowych i zanikowych blizn pooperacyjnych.

Zabieg
LINERASE posiada formę płynu i jest aplikowany za pomocą cienkiej  igły do mezoterapii. Podaje się niewielkie depozyty produktu w odstępach 1-3 cm na całym leczonym obszarze skóry. Po zabiegu skóra pacjenta poddana jest delikatnemu masażowi.
Ilość i częstotliwość zabiegów jest indywidualnie określana przez specjalistę.

Po zabiegu
Po zabiegu może pojawić się w miejscu podania zaczerwienienie, pieczenie, obrzęk, swędzenie bądź tkliwość. Wszystkie powyższe objawy nie wymagają żadnej interwencji, gdyż ustępują samoistnie w ciągu kilka minut po zabiegu lub maksymalnie w ciągu 3-7 dni.

Pierwsze efekty widoczne jako: napięcie skóry, rozświetlenie i złagodzenie podrażnień mogą pojawić się już po 7-14 dniach i narastają przez cały czas trwania terapii. Pełny efekt leczenia (napięcie, zagęszczenie, pogrubienie wiotkiej skóry, wypełnienie drobnych zmarszczek i ubytków skóry) uzyskujemy w czasie 4 tygodni od zakończenia terapii. Utrzymuje się on przez ok. 12 miesięcy, w zależności od skóry Pacjenta.

tendencje do powstawania bliznowców
infekcje lub stany zaplane w miejscu podania preparatu, opryszczka
choroby nowotworowe

Co można uzyskać?