ZATRZYMAJ CZAS I ZACHOWAJ MŁODY WYGLĄD!
Rewelacyjna terapia skóry osoczem bogatopłytkowym tzw. wampirzy lifting.

Wraz z upływem czasu proces odnowy komórek ulega spowolnieniu. Terapia osoczem bogatopłytkowym, uzyskanym z krwi pacjenta, to metoda stosowana w wielu dziedzinach medycyny, w tym również w medycynie estetycznej. To doskonała alternatywa na poprawę wyglądu skóry u osób uczulonych na inne preparaty i poszukujących naturalnych metod.

Wskazania do zabiegów PRP -zabieg z osocza bogatopłytkowego: skóra słabo napięta, z drobnymi zmarszczkami i oznakami zmęczenia, o niejednolitym kolorycie skóra wymagająca rewitalizacji, pozbawiona blasku silna regeneracja kilku obszarów ciała jednocześnie, np. twarz, szyja, dekolt i dłonie łysienie androgenowe

Zabiegi z osocza i/lub fibryny bogatopłytkowej dedykowane są pacjentom poszukującym produktów naturalnych do regeneracji i odmłodzenia skóry, z ryzykiem wystąpienia alergii, z problemami typu: rozstępy, cellulit, świeże blizny z problemami łysienia, po zabiegach laseroterapii jako naturalny „opatrunek“

Przeciwwskazania do zabiegu: Zażywanie aspiryny i innych leków przeciwbólowych z grupy NLPZ. Choroby krwi. Zespoły dysfunkcji płytek, krytyczna małopłytkowość, niedobór fibrynogenu, niestabilność hemodynamiczna, posocznica. Nowotwory. Klient może być zakwalifikowany do zabiegu, jeśli minęło co najmniej 5 lat od zakończenia leczenia. Leczenie antykoagulantami. Schorzenia wątroby. Ostre zapalenie lub marskość wątroby. Ostre stany chorób z autoimmunoagresji.

Wskazówki dla  klientów: NAWODNIENIE ORGANIZMU W DNIU ZABIEGU Pacjent powinien wypić w ciągu dnia min. 1,5 l wody przed zabiegiem. STOSOWANIE LEKÓW PRZECIWBÓLOWYCH: Pacjent nie powinien stosować niesteroidowych leków przeciwzapalnych przed zabiegiem i przez 7 dni po zabiegu. W dniu zabiegu nie należy korzystać: z sauny, zajęć fitness, nie stosować gorących kąpieli, wstrzymać się od uprawiania aktywnych sportów.

Jak wygląda zabieg? Prosta i szybka procedura:

Zabieg polega na przygotowaniu i podaniu osocza i/lub fibryny bogatopłytkowej w miejsce wymagające regeneracji. Każdy zabieg składa się z 3 etapów:

Etap I – pobranie krwi 5 min. Krew pobierana jest od pacjenta z żyły w zgięciu łokciowym w pozycji siedzącej, a u osób szczególnie wrażliwych w pozycji leżącej

Etap II – odwirowanie krwi 5 -15 min. .W zależności od rodzaju frakcji, którą chcemy uzyskać odwirowujemy krew w specjalistycznej wirówce według precyzyjnie określonego protokołu.

Etap III – podanie osocza i/lub fibryny 5 – 20 min. Podanie pozyskanego osocza i/lub fibryny bogatopłytkowej iniekcyjnie do tkanki skórnej za pomocą mezoterapii, bądź liniowo wzdłuż zmarszczek.

Zalety :

– DŁUGOTRWAŁY EFEKT REGENERACJI I REWITALIZACJI SKÓRY TWARZY,

– CAŁKOWICIE NATURALNA METODA,

– BRAK REAKCJI ALERGICZNYCH CZY NIETOLERANCJI,

– WYGŁADZENIE ZMARSZCZEK,

– POPRAWA UKRWIENIA SKÓRY,

– POBUDZENIE WŁOKIEN KOLAGENOWYCH,

– POPRAWA ELASTYCZNOŚCI, NAPIĘCIA, KOLORYTU.

Wskazania:

– SKÓRA WYSUSZONA, SZARA, ZMĘCZONA, WIOTKA,

– FAŁDY, ZMARSZCZKI, WIDOCZNY BRAK GĘSTOŚCI SKÓRY,

– PRZYSPIESZENIE GOJENIA I REGENERACJA PO PRZEBYTYCH ZABIEGACH.